Σύντομο βιογραφικό
Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος με δύο παιδιά
Τρέχουσα θέση εργασίας: Καθηγητής πληροφορικής στο 5ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής, 1994-
Παλαιότερη εργασιακή εμπειρία: Προγραμματιστής - Αναλυτής στην εταιρία Singular, 1993-1994.
Διδασκαλία Πληροφορικής: Ως εξωτερικός συνεργάτης στο τμήμα Οικονομίας και Διοίκησης στο ΤΕΙ Αθηνών, και σε πολλά ΙΕΚ, ΚΕΚ κλπ.
Επιμορφωτής εκπαιδευτικών στην Πληροφορική στο ΚΣΕ 5ου Γυμνασίου Ηρακλείου Αττικής την περίοδο 2003-2008.

Σπουδές
1990-1991, Msc in Information Technology, University of Glasgow.
1985-1990, Πτυχίο Φυσικής, Πανεπιστήμιο Αθήνας

Επιμορφωτικά Σεμινάρια
  • Επιμόρφωση Β’ επιπέδου στις ΤΠΕ (2014) και πιστοποίηση με εξετάσεις (2015).
  • "Becoming a Teacher Trainer / Skills of Academic Management", Hastings, Μ. Βρετανίας 15-30/8/1998. Στα πλαίσια των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων Κινητικότητας του ΥΠΕΠΘ.
  • "Learning in Future of Technology", Setubal Πορτογαλίας 12-18/5/1997. Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος COMENIUS, Δράση 3.

Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
  • Αρχηγός σχολικής επίσκεψης στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο, 02/2024
  • Οργάνωση διμερών εκπαιδευτικών συμπράξεων μέσω του Βρετανικού Συμβουλίου με σχολεία στην Ταϊβάν, στο Νεπάλ, στη Βρετανία κλπ. (2023-2024).
  • Συντονιστής για το σχολείο στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Erasmus+”, 2019-2022. Τίτλος έργου: “Social Media for Educational Purposes”.
  • Συγκεκριμένα:
    Οργανωτής συνάντησης εκπαιδευτικών και μαθητών όλων των χωρών στην Ελλάδα, 06/2022
    Συμμετοχή με μαθητές σε επίσημη virtual (λόγω Covid-19) συνάντηση στην Βουλγαρία, 07-10/03/2022
    Αρχηγός εκπαιδευτικής ομάδας μαθητών και εκπαιδευτικών σε συνάντηση στο Międzyrzec Podlaski της Πολωνίας, 11/2021
    Συμμετοχή με μαθητές σε επίσημη virtual (λόγω Covid-19) συνάντηση στην Πολωνία, 26-28/04/2021
    Αρχηγός εκπαιδευτικής ομάδας μαθητών και εκπαιδευτικών σε συνάντηση στο Göksun της Τουρκίας, 12/2019

  • Συντονιστής για το σχολείο στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Erasmus+”, 2019-2022. Τίτλος έργου: “Know-how in Terms Of Developing Mobile Applications”.
  • Συγκεκριμένα:
    Αρχηγός εκπαιδευτικής ομάδας μαθητών και εκπαιδευτικών σε συνάντηση στη Σόφια της Βουλγαρίας, 05/2022
    Αρχηγός εκπαιδευτικής ομάδας μαθητών και εκπαιδευτικών σε συνάντηση στη Malkinia Gorna της Πολωνίας, 03/2022
    Οργανωτής συνάντησης εκπαιδευτικών και μαθητών όλων των χωρών στην Ελλάδα, 12/2021
    Αρχηγός εκπαιδευτικής ομάδας μαθητών και εκπαιδευτικών σε συνάντηση στο Vasto της Ιταλίας, 01/2020
    Οργανωτής συνάντησης εκπαιδευτικών όλων των χωρών στην Ελλάδα, 11/2019

  • Συντονιστής για το σχολείο σε έργο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+, 2017-2019. Τίτλος έργου: "New Methodologies to avoid early school leaving".
  • Συγκεκριμένα:
    Συμμετοχή σε συνάντηση εκπαιδευτικών στο Hvar της Κροατίας, 06/2019
    Αρχηγός εκπαιδευτικής ομάδας μαθητών και εκπαιδευτικών σε συνάντηση στη Liepaja της Λετονίας, 05/2019
    Οργανωτής συνάντησης μαθητών και εκπαιδευτικών όλων των χωρών στην Ελλάδα, 11/2018
    Αρχηγός εκπαιδευτικής ομάδας μαθητών και εκπαιδευτικών σε συνάντηση στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας, 04/2018
    Αρχηγός εκπαιδευτικής ομάδας μαθητών και εκπαιδευτικών σε συνάντηση στο Tivoli της Ιταλίας, 02/2018
    Συμμετοχή σε συνάντηση εκπαιδευτικών στη La Union της Ισπανίας, 11/2017

  • Οργάνωση προγραμμάτων συνεργασίας σχολείων e-Twinning στο σχολείο, 2013-2022.
  • Εκπρόσωπος του σχολείου στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Comenius-Regio, με πολλαπλές εργασίες για τον σχολικό εκφοβισμό την περίοδο 2013-2016.
  • Εκπρόσωπος του σχολείου σε πολυεταιρική σχολική σύμπραξη, 1998-2002 στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος COMENIUS, Δράση 1. Τίτλος έργου: «Use of modern communication media in order to enforce pupils’ self-esteem & knowledge of their roots». Συμμετοχή σε συναντήσεις σε Φινλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Σουηδία. Οργάνωση συνάντησης εταίρων στην Ελλάδα.
  • Υπεύθυνος του προγράμματος Αγωγής Υγείας του ΕΙΝ στο σχολείο, 1998-99.
  • Υπεύθυνος προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο σχολείο, 2002-2003.
  • Εκπρόσωπος σχολείου στα Ευρωπαϊκά προγράμματα MyEurope και Spring Day in Europe για πολλές χρονιές.
  • Μέντορας εκπαιδευτικός στο σχολείο (2022-2023).

Βραβεία & Διακρίσεις
  • Καλύτερη εκπαιδευτική προσέγγιση στην κατηγορία, συνεργατικό πρόγραμμα στον διαγωνισμό BRAVO SCHOOLS 2023. Το αντικείμενο ήταν η δημιουργία μίας συνεργατικής ιστορίας για μία σπάνια ασθένεια. Υλοποιήθηκε από παιδιά 7 χωρών, ηλικίας 12-13 ετών, στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning με τίτλο LEARNT, τη σχολική χρονιά 2022-2023.
  • Βραβείο Πρωτοποριακής Δράσης - Καλύτερης Πρακτικής, για την πρωτοποριακή δράση "Χτίζοντας Γέφυρες δικαιοσύνης, ειρήνης και συνεργασίας: αντίδοτο στον Σχολικό Εκφοβισμό", στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος COMENIUS-REGIO της Διεύθυνσης Δ.Ε. Β' Αθήνας, Ιούνιος 2015.
  • Εθνικές και Ευρωπαϊκές ετικέτες ποιότητας για τα έργα eTwinning:
  • 2023: LEARNT - Let’s drEAm ouR commoN fuTure
    2022: EXCEED - EXtroverted CollaborativE EDucation
    2021: LIFT - Learning In Future Technology
    2020: OPINION - OPening etwInNIng hOrizoNs
    2019: CHEER - Collaborating scHools pErform bEtteR
    2019: New methodologies to avoid early school leaving (ERASMUS)
    2018: EmOTE - Exploring Our Talents TogEther
    2017: CLARIFy: Collaborative LeARning Is Fun
    2016: Young eTwinners zone
    2015: ELT-U - European language ties us

Συμμετοχή σε προγράμματα ΕΣΠΑ
Έργο: ΨΣ-Δ6 Προδιαγραφές ανάπτυξης υποδειγματικών διδασκαλιών μέσω συμμετοχικού ιστού. Πλαίσιο περιγραφής εκπαιδευτικών σεναρίων.
Τίτλος σχεδίου: Χρήση εργαλείων του WEB 2.0 στο μάθημα της Αγγλικής γλώσσας για τη βελτίωση και την εξάσκηση της προφοράς και την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων.
Συγγραφείς: Παναγιώτης Γεωργάλας, Αδάμος Αναστασίου, Δέσποινα Ανδρούτσου.
Φορέας υλοποίησης: Πανεπιστήμιο Πάτρας / ΙΤΥΕ "Διόφαντος". Το έργο υλοποιήθηκε κατά την περίοδο 2012-2013.

Δημοσιεύσεις σε περιοδικά με κριτές
  • Γεωργάλας Π., (2022). “LIFT – Learning in Future Technology”, Εκπαιδευτικό Περιοδικό «Μάθηση με Τεχνολογίες», Τεύχος 8, https://mag.e-diktyo.eu/category/tefxi/8-teychos/page/2/
  • Georgalas P., Anastasiou A., Androutsou D. (2018) “Using Google Docs and Forms to Develop Enhanced e-debates in English for Elementary School Pupils”, World Journal of Research and Review, Volume 7, Issue 6.
  • Αναστασίου Α., Ανδρούτσου Δ., Γεωργάλας Π. (2015), “Η δυνατότητα αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη συμπληρωματική εξ αποστάσεως ηλεκτρονική διδασκαλία θεμάτων της αγγλικής γραμματικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση”, Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Τόμ. 11, Αρ. 1 (2015)
  • Anastasiou A., Androutsou D., Georgalas P. (2014), E-debate: Using Web 2.0 tools through an open eClass environment to develop a virtual debate in English for elementary school pupils, ICT & Innovations in Education Journal, August 2014, Volume 2, Issue 3
  • Georgalas, P. (2012), E-LEARNING TURKISH LANGUAGE AND GRAMMAR: Analyzing Learners’ Behavior, Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE January 2012 ISSN 1302-6488 Volume: 13 Number: 1 Article 4
Εισηγήσεις σε συνέδρια
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, Α. Πετρακάκη, “Η Συμβολή της Κουλτούρας Συνεργασίας μεταξύ Εκπαιδευτικών για την Παρακίνηση Βιωματικής Μάθησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο ”, 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 03-05/11/2023.
  • Π. Γεωργάλας, Β. Αναστασίου, "LEARNT ((Let’s drEAm ouR commoN fuTure)", 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning, Σύρος 20-22/10/2023.
  • Π. Γεωργάλας, Β. Αναστασίου, "EXCEED (EXtroverted CollaborativE EDucation)", 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning, 17-19/02/2023
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, Γ. Στάχτιαρης “Τα Παραθετικά των Επιθέτων στα Αγγλικά μέσω Κόμικς”, 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 04-05/11/2022
  • Π. Γεωργάλας "LIFT - Learning In Future Technology", 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning, 19-21/11/2021.
  • Π. Γεωργάλας, Δ. Βασιλάκου, "OPINION - OPening etwInNIng hOrizoNs", 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning, 19-21/11/2021.
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, “Επαυξημένη Εισαγωγή στο Μάθημα των Αγγλικών”, 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 09-10 Οκτωβρίου 2021.
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, “Debating with Googls Docs and StoryboardThat”, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 16-18 Οκτωβρίου 2020.
  • Π. Γεωργάλας, Δ. Βασιλάκου, "CHEER - Collaborating scHools pErform bEtteR", 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning, Θεσσαλονίκη 03-05/07/2020.
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, “Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Μάρκετινγκ (Marketing) στο Μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας”, 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 11-13 Οκτωβρίου 2019.
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, "Συνεργατική Επιχειρηματικότητα από μαθητές Δημοτικού στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας", 10ο Συνέδριο "Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση", Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 2-4/11/2018.
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, "Μαθαίνοντας Αντίθετα Επίθετα στα Αγγλικά με τη Χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality)", 5ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 27-29/04/2018
  • Π. Γεωργάλας, Δ. Βασιλάκου, "CLARIFy (Collaborative LeARning Is Fun)", 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning, Πάτρα 24-26/11/2017.
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, " Συνεργαζόμαστε – Συναγωνιζόμαστε – Μαθαίνουμε Αγγλικά Μαζί", 9ο Συνέδριο "Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση", Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Πειραιάς 13-15/10/2017.
  • Π. Γεωργάλας, "Χορεύοντας με το ρομπότ", 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής, Χαλκίδα 5-7 Μαΐου 2017.
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, "Βιωματικό 'Movie Making' Ταξίδι στην Αρχαία Αίγυπτο", 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, Υπό την αιγίδα της ΔΕΠΠΣ, Θεσσαλονίκη 2017.
  • Π. Γεωργάλας, Δ. Βασιλάκου, "Young eTwinners' zone. Teaching each other learning together", 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning, Πάτρα 25-27/11/2016.
  • Αναστασίου Α., Δ. Ανδρούτσου Δ., Γεωργάλας Π., Καξίρα Π., "Minion. Βιωματική μάθηση στην αγγλική γλώσσα μέσω του Web 2.0 Minion", Η Εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ και της Καινοτομίας, Αθήνα 5-6/11/2016.
  • Π. Γεωργάλας, "Μαθαίνοντας Ελληνικά μέσω Ίντερνετ", 21ο Διεθνές συνέδριο "Εκπαίδευση, ετερότητα και τα ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα", Πάτρα 8-10 Ιουλίου 2016.
  • Π. Γεωργάλας, "Διδασκαλία της δομής επιλογής με χρήση του λογισμικού App Inventor 2", 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής, Ναύπλιο 15-17 Απριλίου 2016.
  • Α. Αναστασίου, Π. Γεωργάλας, Δ. Ανδρούτσου, "Καιρός για συνεργατική μάθηση μέσω του Web 2.0 και του Movie Maker", 4o Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 8-10 Απριλίου 2016.
  • Π. Γεωργάλας, Δ. Βασιλάκου, "Η Ευρωπαϊκή γλώσσα μας ενώνει – European Language Ties Us - ELTU", 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning, Πάτρα 13-15/11/2015.
  • Α. Αναστασίου, Π. Γεωργάλας, Δ. Ανδρούτσου, Θ. Τερζίδου, "Γνωριμία με τις ευρωπαϊκές χώρες στα Αγγλικά μέσω των εργαλείων του Web 2.0", 4ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο, «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 30 Οκτωβρίου - 1 Νοεμβρίου 2015.
  • Π. Γεωργάλας, «eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών-στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού εκφοβισμού», Τριήμερο Συνέδριο Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Comenius Regio 2013-2015 με θέμα «Εκφοβισμός των Εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης στο σχολικό περιβάλλον Ελλάδας και Κύπρου», Αθήνα 8-10 Μαΐου 2015.
  • Α. Αναστασίου, Π. Γεωργάλας, Δ. Ανδρούτσου, "Μαθαίνοντας τους διψήφιους αριθμούς στα Αγγλικά με τη χρήση του Google Earth και του Web 2.0", 2ο Επιστημονικό συνέδριο Πανελλήνιας Ενωσης Σχολικών Συμβούλων, Θεσσαλονίκη 2015.
  • Α. Αναστασίου, Κ. Κόμπος, Π. Γεωργάλας, Δ. Ανδρούτσου, "Δημιουργία και Εφαρμογή Ηλεκτρονικού Βοηθήματος Λεξιλογίου (E-Companion) για την Εξάσκηση της Αγγλικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση", 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πειραματικών σχολείων, Αθήνα 2014.
  • Π. Γεωργάλας, Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Χ. Ζαχαριάδου, " Ηλεκτρονική εξάσκηση (e-practice) του απλού αορίστου (Simple Past Tense) και της παθητικής μετοχής (Past Participle) των ανωμάλων ρημάτων (Irregular Verbs) στην αγγλική γλώσσα", Συνέδριο "Νέος Παιδαγωγός", Ευγενίδειο Ίδρυμα Αθήνα 2014.
  • Α. Αναστασίου, Π. Γεωργάλας, Δ. Ανδρούτσου, "Η περιπλάνηση του Μπομπ Σφουγγαράκη και του Πάτρικ στον κόσμο του Web 2.0", 6ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 2014.
  • Α. Αναστασίου, Π. Γεωργάλας, Δ. Ανδρούτσου, "Εξάσκηση της Προφοράς στην Αγγλική Γλώσσα με Χρήση Εργαλείων του WEB 2.0 (E-Pronunciation)", 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία" Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Πειραιάς, 10-12 Μαΐου 2013
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, "Συνδυασμένη χρήση του Microsoft PowerPoint και εργαλείων του Web 2.0 στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας για την εξάσκηση του γραπτού λόγου", 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πειραματικών σχολείων, Θεσσαλονίκη 2013.
  • Π. Γεωργάλας, Δ. Ανδρούτσου, Α. Αναστασίου, "Ηλεκτρονική ορθογραφία (e-Dictation) στην Αγγλική γλώσσα", 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ε.Ε.Ε.Π. - Δ.Τ.Π.Ε, Αθήνα 2012.
  • Δ. Ανδρούτσου, Α. Αναστασίου, Π. Γεωργάλας, "What’s the Weather Like? Μία Συνδυαστική Προσέγγιση για τη Διδασκαλία της Ακουστικής Εξάσκησης (Listening) και του Λεξιλογίου (Vocabulary) στην Αγγλική Γλώσσα", 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Σύρος 2011.
  • Π. Γεωργάλας, Δ. Ανδρούτσου, Α. Αναστασίου, "Τα Πρώτα Βήματα στην Αγγλική Γλώσσα για τους Μαθητές της Γ΄ Δημοτικού με τη Χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ)", 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία", Πάτρα 2011
  • Δ. Ανδρούτσου, Α. Αναστασίου, Π. Γεωργάλας, "Η χρήση του Web 2.0 για την επίτευξη της ηλεκτρονικής διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας μέσω της δημιουργίας ασκήσεων οπτικοακουστικής εξάσκησης - listening", 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ε.Ε.Ε.Π. - Δ.Τ.Π.Ε, Πειραιάς 2010.
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, "Η αξιοποίηση του Web 2.0 για τη συμπληρωματική εξ αποστάσεως ηλεκτρονική εξάσκηση της αγγλικής γλώσσας στο δημοτικό σχολείο", 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Κόρινθος 2010.
  • Π. Γεωργάλας, Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, "Μία οπτικοακουστική προσέγγιση σε θέματα Αγγλικής γραμματικής με χρήση εργαλείων WEB 2.0", 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας, Νάουσα 2010.
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, "Η συνεργασία εκπαιδευτικών της Αγγλικής γλώσσας και της Πληροφορικής για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού μοντέλου ηλεκτρονικής διδασκαλίας της Αγγλικής γραμματικής(e-Grammar)", 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ε.Ε.Ε.Π. - Δ.Τ.Π.Ε, Πειραιάς 2009.
  • Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας, "Ηλεκτρονική διδασκαλία της ώρας και της ημερομηνίας στην Αγγλική γλώσσα", 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τις Τ.Π.Ε, Σύρος 2009.
  • Παναγιώτης Γεωργάλας, "e-Learning Turkish Grammar", Γλώσσες και διαπολιτισμικός διάλογος, Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία 2008.
  • Παναγιώτης Γεωργάλας, "Ηλεκτρονική διδασκαλία Τουρκικής Γραμματικής», 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ε.Ε.Ε.Π. - Δ.Τ.Π.Ε, Πειραιάς 2008.